Veelgestelde vragen
Ik kan me goed voorstellen dat je na het horen van het nieuws dat de winkel per 1 oktober gesloten is, nog vragen hebt over de Nieuwe Loek. Hieronder beantwoord ik vast de meest gestelde vragen. Heb je verder nog vragen? Mail of bel me gerust!
Hoe kan ik mijn bestelling plaatsen?
Je kunt je bestelling plaatsen via de bestelpagina op de website. Ook kun je je bestelling doorgeven per e-mail of telefoon.
Wat zijn de bezorgkosten?
Reuver, Offenbeek en Beesel: gratis
Belfeld: €4,50
Swalmen: €4,50
Tegelen en Steyl: €5,50
Roermond: €7,00
Venlo en Blerick: €7,00
Op welke dagen kan ik bestellen?
Je kunt je bestelling online op elk gewenst moment plaatsen. De bezorging van boeketten en bloemstukken vindt plaats op dinsdag tot en met zaterdag. Ook kun je afspreken om de bestelling af te halen in het atelier.
Wat is de besteltermijn?
Wanneer je je bestelling vóór 11:00 uur doorgeeft, wordt deze dezelfde dag nog bezorgd of kun je deze afhalen in het atelier op de Pastoor Vranckenlaan 28 in Reuver.
Wat als ik niet thuis ben?
Wanneer je niet thuis bent, proberen we het bij de buren af te geven. Lukt dit niet, krijg je een briefje in de brievenbus om contact op te nemen om een ander moment af te spreken.
Kan ik mijn cadeaubonnen nog inleveren?
Je cadeaubonnen blijven gewoon geldig. Neem even contact op indien je een cadeaubon wilt inwisselen.
Kan ik mijn boeket nog zelf uitzoeken?
Uiteraard! Op de bestelpagina krijg je de mogelijkheid om jouw voorkeuren aan te geven. Op basis hiervan maakt Loek een boeket dat perfect past bij jou wensen. Gewoon, zoals je dat gewend bent!
Is het mogelijk om rouwbloem- of bruidswerk, kantooraankleding en zakelijke geschenken te bestellen?
Ja, het blijft zeker mogelijk om speciale boeketten of bloemstukken te bestellen. Neem hiervoor contact op met om een afspraak te maken, op locatie of in het atelier.
Hoe blijf ik op de hoogte van Loek?
Je kunt me blijven volgen via Facebook en Instagram voor tips, trends en inspiratie. Hier voorzie ik je van tips, trends en inspiratie!